کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

شازده کیان

من و نیکا

1396/5/4 1:39
نویسنده : مامان لیلا
721 بازدید
اشتراک گذاری

خونمونمن ونیکا که دختر خاله مریمم هست  فقط 26 روز تفاوت داریم البته بازم من بزرگترم. ما خیلی همدیگه رو دوست داریم آخه ما وقتی همدیگرو می بینیم خیلی بهمدیگه ابراز احساسات نشون میدیم. کلی هم باهمدیگه اسباب بازیامونو تقسیم می کنیم تازه خاله مریمم خیلی برام چیزای خوشگل موشگل خریده که خیلی دوسشون دارم .هورا

من نیکارو خیلی دوست دارم وقتی می بینمش کلی ذوق می کنم و بغلشم می کنم آخه خیلی زود دلم براش تنگ میشه. اما از دست نیکا آخه هر موقع منو میبینه همش موهامو میکشه آخه من چیکار کنم از دست این دختر خاله خوشگلم.نیشخند

 من و نیکا روی یک صندلی

من و نیکا اینجا دوست داشتیم با هم باشیم ولی جا تنگ بود نیکا ناراحت شد آخه مامانش مریض بود ما نیکارو اووردیم خونممون که خاله مریم استراحت کنه درضمن همین روز بود که عمه سارا فوت کرد. خدا رحمتش کنه.ناراحت 27 آذر نودو دو.

من و نیکا سال 96

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
4 مرداد 96 8:49
مامان لیلا دستت درد نکنه چه با سلیقه هستی و عکس ها بسیار زیبا و طبیعی هست و لذت بردم از دیدنشون. خدا نگهدارتون باشه. از سایت من دیدن کنید. بازاریاب هستم و خوشحال می شم در خدمت باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد