کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شازده کیان

آدرینا و من

1396/5/4 1:37
نویسنده : مامان لیلا
295 بازدید
اشتراک گذاری

من و آدرینامن و آدرینا که دختر عمو رامین باشه نزدیک ٢ ماه با هم فرق داریم البته من بزرگترم قلب که روز ٢٣ شهریور از کانادا اومدند تهران که ما کلی خوشحال بودیم خندهکه همدیگه رو میبینیم بعد از یک ماهم عمو رامینم اومد که خیلی این دو سه ماهی پیشمون بودند کلی بهمون خوش گذشت همش باهم مهمونی می رفتیم.چشمکدر ضمن عروسی پسر عمه جمیله هم ٢٨ شهریور بود که نه من و نه آدرینا رو بردن عروسیگریه

آدرینا دوباره مهر 92 به ایران اومد . من خیلی خوشحال شدم آخه خیلی دوست دارم مهمون بیاد خونمون مخصوصا اگر که نی نی همسن من داشته باشه. اولش که آدرینا رو دیدم توپم و برداشتم و بهش ندادم یکی دوبار هم حولش دادم بعدشم با لیوانم زدم تو سرش خجالتولی خیلی دوسش دارم. تازه کلی هم برام لباس هدیه برام آورد.من و آدرینا در منزلمان

 

و من وآدرینا سال 96

تازه یه روز دیگه هم رفتیم صبحانه بیرون خوردیم و بعدشم رفتیم پارک.

رستوران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد