کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

مسافرتهای من

1392/8/2 14:54
نویسنده : مامان لیلا
175 بازدید
اشتراک گذاری

اردبیل -حیراناولین مسافرت سفر به اردبیل بود که  تقریبا سه ماهه بودم البته چهاردهم خرداد ماه نود و یک بود که من رفتم به همراه خاله سوریم و خاله مریم و بابابزرگم و خانواده هاشون . توی راه خیلی بهمون خوش گذشت اما برای نهار من یکم بدقلقی کردم خوب آخه باد توی دلم پیچیده بود.ما چند روزی توی اردبیل موندیم و برگشتیم.niniweblog.com

دومین مسافرتم دوباره سفر به اردبیل بود که توی شهریور ماه رفتیم البته ما چون خاله سوریم توی اردبیل یه خونه بزرگ داره ما اونجا تند تند میریم.یه کوچولو هوا سرد شده بود اما خیلی بازم بهمون خوش گذشت مخصوصا تو را ه برگشت که اومدیم نزدیک رشت نهار با خاله مریم خوردیم.niniweblog.com

و اما سومین سفرم به مشهد بود که همراه خاله مریم و خاله سوری و امیرحسین با قطار رفتیم که از همه بیشتر بهمون خوش گذشت کلی خندیدیم تو راه. اما مامانم میگفت کلی خرج کرده.حرم امام رضا

مسافرتهای منمن ۵ تیرماه ۹۲ بهمراه دایی مهدیم و خاله مریم و نیکا رفتیم دوباره اردبیل چون خاله سوریم میخواست بره مکه ما رفتیم اردبیل که بیش محیصا و امیرحسین بمونیم. ما حدود ۲۰ روز موندیم . درضمن روز اولی که رسیدیم آقا میکاییلم از زندان آزاد شده بود که وای چه غوغایی بود. 

موقع برگشت رفتیم دریا که هم من مریض شدم هم نیکا آخه ما کلی آگریهبتنی کردیمو کلی هم آب دریا خوردیم.

ما شهریور ماه 92دوباره رفتیم شمال هم عروسیniniweblog.comهم گردش که خیلی خیلی خوش گذشت ولی موقع رفتن خیلی تو ترافیک موندیم.عروسی شمال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد