کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

آتلیه

1392/5/19 2:38
نویسنده : مامان لیلا
188 بازدید
اشتراک گذاری

من با عروسکاممن اینجا تقریبا ٩ ماهه بودم که رفتم آتلیه و عکس انداختم البته چون من صبح ها دیر بیدار می شم و مامانم هم منو یکم زود بیدار کرد همچین خیلی سرحال نیستم ولی سعیمو کردم که بخندم .

niniweblog.com

من تولد یک سالگیم رفتم شعبه دوم هایپر عکس انداختم.

آتلیه

من با سبدم

من و نیکا

من و نیکا دختر خالم که خیلی هم دوسش دارم.

من تولد یک سالگیم دوباره رفتم عکس انداختم آتلیه.

آتلیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرنيان درنيان
5 بهمن 91 8:31
آخهههههههههه من بخورم شما رو جيگر طلاي من
مامان راضیه
9 بهمن 91 11:41
هزار ماشالا قربونت برم عزیزم اینقدر خوشتیپی کلاهشو نیگاه اگه سر حال بودی چیکار می کردی کیان جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد