کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

شب یلدا

1391/10/9 22:31
نویسنده : مامان لیلا
186 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین.کیان.نیکا.ایلیاشب یلدا تولد خاله مریممه و مامانمینا هرسال میرفتن خونه خاله مریم اما امسال خاله مریم دو تا مهمون جدید هم داشت که یکیش من و دومیشم نیکا بود به من و نیکا که خیلی خوش گذشت آخه دایی مهدیم همش تولد مبارک میخوند من و نیکا هم کلی دست زدیم و خندیدیم.نیشخندتشویق مامانم برای خاله مریم چون من مریض شده بودم تب داشتم نتونست چیزی بخره تصمیم گرفت 50 هزار تومن پول بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 دی 91 19:24
با سلام. خوشحال می شم از وبلاگ ما دیدن کنید و ما رو جز لینکهاتون قرار بدید. امیدوارم ایده هامون براتون کاربرد داشته باشه. http://koodakeman91.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد