کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

موسسه رنگین کمان

1396/5/4 1:12
نویسنده : مامان لیلا
120 بازدید
اشتراک گذاری

جشنمن از تیرماه 94 شروع به یادگیری زبان انگلیسی در رنگین کمان کردم که خیلی جای خوبیه البته بعضی اوقات دوس ندارم برم ولی به اصرار مامانم میرم من خیلی چیزها یاد کرفتم تمام حیوونا رنگها اشیا و عبارتهای زیادی رو به انگلیسی میگم . اسم معلمم هم تیچر الهه است خیلی مهربونه . ماهی 400 هزار تومن شهریه کلاسامه در ضمن با نیکا میرم برگشت هم بعضی موقعها با بابای نیکا برمی گردیم. از ساعت 1و نیم تا یکربع به 6 میریم. اولین روزی که میرم رنگین کمانخنده

من سه سال مدرسه رنگین کمان رفتم که یک سال در خیابان ستاری و دو سال بعدش خیابان دروس رفتم که معلم های جدیدی را دیدم از جمله تی چر شکوفه تی چر بهاره و تی چر پانی که خیلی دوسش دارم . و خیلی هم دوستای جدیدی پیدا کردم.

اسم دوستام هم عالین و راستین و آریو است.

و این هم بهترین دوستم سام است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد