کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

دندون های کوچولوی من

1392/4/12 23:27
نویسنده : مامان لیلا
167 بازدید
اشتراک گذاری

دندون منمن دندونامو خیلی زوددرآوردم یعنی ٥ ماهه که بودم دندون های پایینیم بیرون زد که مامانم برام آش دندونی درست کرد و یه کیک خوشمزه هم برام خرید و عکس انداخت و یه مهمونی کوچولوی سه نفری برگزار کردیم.niniweblog.com

پنجمین دندونم  ۱۳ آذر ماه رشد کرد که وقتی مامان لیلام دید خیلی خوشحال شد و زود به خاله هام زنگ زد و خبر داد البته خاله سوریم و از خواب بیدار کرد. چون خیلی ذوق زده شده بود. niniweblog.comniniweblog.com

و اما  ششمین دندونم روز 23 دی ماه رشد کرد که وقتی مامانم دید کلی خوشحالی کرد. من دیگه الان خیلی بزرگ شدم.مامان مهربونم مرسی که انقدر برام زحمت می کشی.

niniweblog.com

من هفتمین دندونم را هم بهمن ماه درآوردم که یکمی اذیت شدم البته یه چند روزی ببخشیدا اسهال رفتم که از وزنم هم کم شد.

من دندون آسیابمو پایین سمت راست رو زمانیکه مامانم رفته بود کلاس تتو یعنی ۲۶ خرداد ۹۲ دراوردم که اصلا غذا هم نخوردم چندروزی و یه کوچولو هم تب کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد