کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

گردشهای من

1392/8/24 21:15
نویسنده : مامان لیلا
159 بازدید
اشتراک گذاری

من ماه رمضان سال ٩٢ رفتم پارک جوانمردان آخه ما اصلا نرفته بودیم ببینیم. مامانم میگفت خیلی خوب نبود ولی من کلی شادی کردم آخه اسبم داشت که من خیلی دوست داشتم ببینم ولی خیلی می ترسیدم.

niniweblog.comگردش های من

شب عید فطر 92ما رفتیم پارک آب و آتش وای چه روز خوبی بود. به من که خیلی خوش گذشت آخه من خیلی آب بازی رو دوست دارم. در ضمن من چون خیلیم خوش خنده ام کلی توی پارک خندیدم از خوشحالی قهقههگردش های من

باغ وحش آبان 92

من و مامانم و امیرحسین صبح 5 شنبه رفتیم باغ وحش ارم وای که چقدر خوش گذشت آخه یه عالمه حیوونای خوشگل و دوست داشتنی دیدم مخصوصا میمونها که خیلی بانمک بودن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مبین فرفری
19 مرداد 92 4:03
عزیزم این پارک تهرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد