کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

فعالیت های من

1393/1/31 0:14
نویسنده : مامان لیلا
266 بازدید
اشتراک گذاری

من تقریبا 10 ماهه بودم که یاد گرفتم لی لی حوضک بکنم

niniweblog.comمن در حال سی دی عوض کردن

در ضمن من روز 20 بهمن ماه هم یاد گرفتم روی دو زانویم بشینم خیلی هم ذوق میکردم که میتونم اینکار رو بکنم چون مامانم وقتی می گفت مواظب باش من کلی خوشحالی می کردم. خیلی از این کارم هم لذت میبرم.

niniweblog.com

من دقیقا ٢٠ اسفند ٩١ تونستم اولین قدم رو بدون کمک بردارم که مامان وباباییم کلی ذوق کردن که تا اومدن عکس بگیرن من دیگه کلاس گذاشتم و دیگه راه نرفتم.

niniweblog.com

من امروز ٢٦ فروردین ٩٢ یک سال و ١٨ روزمه و می تونم یه مکعب رنگی رو روی هم بزارم. می تونم راه بروم. می تونم کلمات دد و بابا و آبی را بگویم.

تازه خودم شیشمو میگیرم دستم و خودم نوش جان می کنم.ساکت

 

فعالیت من

 

 

من علاقه زیادی به تلفن دارم هرجا تلفن می بینم زود دم گوشم میذارم و میگم الوزبان

فعالیت من جاهای تنگ و تروش

niniweblog.com

من در 2 سالگی کاملا حرف میزنم البته مامانم باید ترجمه کنه

مثل نتن یعنی نکن .شعر میخونم علی بابا  باغی داره هییه هییه هو. مامان لیلا و بابایی . پشت تلفن سلام میکنم و میگم

خوبیید و بیا و به احد بابام میگم آبا ایگار نه نه آتال. یعنی احد بابا سیگار نه نه نه آشغال.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان سونیا
8 فروردین 92 18:46
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:47
سلام خوبین فردا روز جمعه نهم فروردین ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه عصر تولد سونیا است براش یک جشن تولد وبلاگی میگیریم خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارید
هیراد و عمه لیلاش
8 فروردین 92 22:37
عزیزم تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد