کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

غذا خوردن

1392/5/16 3:12
نویسنده : مامان لیلا
208 بازدید
اشتراک گذاری

من اینجوری غذا میخورم شما چطوری؟من خیلی غذا خوردن و دوست دارم ولی بگم که یه چند روزی هست که اصلا میلم به غذا نمیره نمیدونم شاید بخاطر دندونام باشه آخه من تند و تند دارم دندون در میارم.niniweblog.com

من در هنگام غذا خوردن

من اینجوری غذا میخورم شما چطوری؟متفکر

من بیشتر ریخت و پاش و کثیف کاری میکنم تا غذا بخورم. من خیلی علاقه ای به خوردن غذا ندارم.خوشمزه

غذا خوردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضیه
9 بهمن 91 11:40
قربونت برم با اون صورت پر از غذات من عاشق صورت نی نی هام وقتی اینجوری میشه اگه پیشت بودم گاز گازت کرده بودم خاله نوش جونت عزیزم دندوناتم مبارک باشه قند عسل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد