کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شازده کیان

نوزادی

1391/10/10 18:59
نویسنده : مامان لیلا
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

 

من ساعت ۲۳:٥٥niniweblog.com دقکیان یک روزه در بیمارستانیقه روز ۸ فروردین ۱۳۹۱ در بیمارستانبیمارستان صارم به دنیا آمدم. مامان لیلام می خواست منو طبیعی به دنیا بیاره که بعد از ۱۰ ساعت درد کشیدن نتونست و مامانم سزارین شد و من به دنیا اومدم. من خیلی روزهای خوبی رو گذروندم غیر از شبی که از بیمارستان مرخص شدم. مامانم بخاطر اینکه من استفراغ نکنم کم شیر میداد من هم آب بدنم کم شد مجبور شده بیمارستان صارم که خیلی من اذیت شدم چون دکتر اصلا نیومد منو ببینه مامانم هم ناراحت شد و باهاشون دعوا کرد بعدش رفتیم بیمارستان مفید دکتر گفت شیر خشک بخورم که خیلی زود خوب شدم که دایی رضا و زندایی مینو و راحله با پسرش هم اومده بودن دیدنمون. من خیلی خوب گذروندم زمان کودکیم و چون مامان و بابام اذیت نشدن .فقط یه اتفاق بدی افتاد که من وقتی ۱۷ روزه بودم عمه ایرانم که سرطان داشت فوت کرد. من هم وقتی ۲۴ روزه بودم مامانم منو برد و بوبولیم و ختنه کرد البته بازم خیلی دوران یک هفته ای خوبی رو گذروندم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شازده کیان می باشد